Kuriant internetinį puslapį, labai svarbų vaidmenį atlieka dizainas, grafika ir puslapio struktūra. Kuo patrauklesnis klientui puslapis bus, tuo jis bus paklausesnis. Net nustebtumėte sužinoję, kokią reikšmę informacijos supratimui ir įsisavinimui turi puslapio spalvos. Jos sukuria tam tikras psichologines asociacijas žmonių  sąmonėse. Tad, kokią spalvą ar spalvų kombinaciją pasirinkti, kuriant įmonės puslapį?

Geltona spalva – puikus pasirinkimas vaikiškam internetiniam puslapiui

Mokslininkai įrodė, jog ryškiai geltona spalva sukelia žmonėms šypsenas. Todėl ji naudojama kurti žaismingas, itin dažnai vaikams skirtas televizijos laidas, reklamas bei internetinius puslapius. Įdomu tai, kad „Simpsonai“ animacinio filmo personažai taip pat neatsitiktinai yra geltoni. Jų kūrėjai norėjo pritraukti žiūrovo dėmesį ir sukelti šypsenas. Be to, ši spalva yra labai intensyvi, todėl dažniausiai dizaine naudojama norint pabrėžti smulkias detales.

Raudona ir jos tamsūs atspalviai sukuria elegantišką dizainą

Turbūt daugelis žino, jog raudona spalva labai patraukia žmonių dėmesį. Dėl šios priežasties draudžiamieji ženklai, gaisrinių priemonės, šviesoforo šviesos yra raudonos. Be viso to, raudona spalva naudojama ir internetiniuose puslapiuose, norint pabrėžti, išryškinti tai, kas yra svarbu. Pabrėžtina, jog dizaine ją reikia naudoti saikingai: per didelis kiekis sodriai raudonos spalvos  gali sukelti žmonių pyktį ar nerimą. Tačiau, derinant raudoną su jos šviesesniais arba tamsesniais atspalviais, sukuriamas puikus, patrauklus, elegantiškas dizainas, kuris ne tik patraukia dėmesį, bet ir sukuria stiprias emocijas.

Žalia – gamtos portalų spalva

Žalia spalva simbolizuoja žemę, gyvybę, augmeniją. Ji yra rami, patikima spalva. Dėl to dažniausiai naudojama, norint pabrėžti galimą/leistiną veiksmą, pavyzdžiui, šviesofore. Be to, tai pastebima ir internetiniuose puslapiuose, kuriuose siūloma atsisiųsti programas. Taip pat, dėl savo raminančių savybių šviesiai žalias spalvas dažnai renkasi farmacijos internetiniai puslapiai. Tuo tarpu sodresnės, tamsesnės žalios dizainas dažnai naudojamas su finansais, bankininkyste susijusiuose internetiniuose puslapiuose, o samaninė spalva labai dažnai naudojama gamtosauginiuose portaluose.

Tamsiai mėlyna spalva pabrėžia patikimumą

Mėlyna spalva simbolizuoja dangų, jūrą, todėl ji  naudojama pabrėžti ramybę ir atsakomybę. Dizaine šios spalvos pritaikymas labai stipriai priklauso nuo jos sodrumo. Melsva spalva ramina, dėl to yra tinkama įvairiems poilsio, laisvalaikio puslapiams, kurie siūlo raminančias paslaugas (pvz, spa kompleksus). Be to, ji yra tinkama su švara susijusiems puslapiams.  Tuo tarpu, tamsiai mėlyna išryškina patikimumą, stiprumą bei žinias. Dėl to šis atspalvis dažnai naudojamas verslo portalų sukūrimui.

Klasikinė juoda

Dažnam žmogui juoda spalva simbolizuoja nelaimę, baimę, liūdesį. Tačiau ar žinojote, jog ši spalva simbolizuoja klasiką ir eleganciją? Svarbu pabrėžti, jog šios spalvos reikia vengti vienos. Suderinus ją su kitų spalvų atspalviais (pilkos, juodos, auksinės ir t.t.) sukuriamas puikus dizainas teismų, advokatų ar kt. puslapiams.

Tai tik pagrindinės spalvos ir jų savybės. Norint išsirinkti Jūsų puslapiui tinkamą kompoziciją, labai svarbu sukurti spalvų derinį iš vienos pagrindinės bei šalia jos spalvų rate esančių spalvų. Be to, prieš kuriant įmonės puslapį, atkreipkite dėmesį į Jūsų logotipą ir, jei turite specialiai jūsų įmonei sukurtą “Stiliaus knygą” (angl. brandbook), pagal firminio stiliaus rekomendacijas paruoštą medžiagą. Dažniausiai dizainui sukurti naudojamos būtent logotipe ir/ar “Stiliaus knygoje” panaudotos spalvos. Jas suderinus, sukuriamas patrauklus ir Jūsų įmonės stilių atitinkantis dizainas, kuris skirtas Jūsų tikslinei auditorijai.