Moderniaisiais technologijų laikais vietos parduotuves vis sparčiau keičia elektroninės. Siūlydama pirkimo paslaugas net neišėjus iš namų, elektroninė prekyba sulaukia didelio klientų susidomėjimo ir kelia pardavimus. Išaugus poreikiams, didėja ir paklausa. Tačiau ką reikia žinoti, norint susikurti veiksmingą, pelną nešančią elektroninę parduotuvę?

Puslapio adaptacija atveria platesnes galimybes

Vienas svarbiausių faktorių, kuris elektronines parduotuves daro veiksmingomis, yra parduotuvės puslapio adaptavimas įvairioms platformoms. Kitaip tariant, dabar nebeužtenka tik susikurti elektroninės versijos, ją reikia pritaikyti mobiliajai aplinkai. Nuolat augantis mobiliųjų įrenginių naudojimas sukuria plačias galimybes prekybininkams, kurie supranta technologijų modernėjimo tendenciją. 

Statistika rodo, kad šiuo metu mobili elektroninė prekyba sudaro 40% visų pajamų. Numatoma, kad per kelis metus šis procentas išaugs net iki 70.

Puslapio personalizacija skatina pardavimus

Kiekvienam klientui labai svarbu jausti, jog prekybininkas atkreipia dėmesį į jo norus ir poreikius. Manote, kad elektroninėje erdvėje tai yra neįmanoma? Netiesa.

Elektroninė parduotuvė turi galimybę personalizuoti puslapį. Tai yra, pritaikyti sistemą, kuri atsižvelgia į tai, kokias prekes pirkėjas jau peržiūrėjo. Puslapio apačioje ar viršuje, siūlant prekių asortimentą iš peržiūrėtų kategorijos, kyla pardavimo galimybė, nes tokiu būdu klientas jaučiasi „išgirstas“.

Vizualumas turi „patraukti‘ kliento akį

Dar vienas faktorius, kuris pagerins elektroninės prekybos pardavimus – patrauklus puslapio dizainas. Šiuolaikinis žmogus labai daug dėmesio skiria puslapio maketavimui ir dizainui. Kuo patogesnis, išsamesnis ir spalvingesnis jis bus, tuo didesnė galimybė, kad būtent šioje erdvėje klientas ir liks.

Be to, reikia atkreipti dėmesį į tai, jog „Y kartos“ žmogus, taupydamas laiką, renkasi video medžiagą. Vizualinė medžiaga sukuria galimybę ne tik išgirsti, kokia naudinga ši prekė yra, tačiau ir ją pamatyti. Statistika rodo, jog net 71 % elektroninių parduotuvių lankytojų, yra įsitikinę, jog vaizdo medžiaga geriau pristato prekę nei aprašymas.

Aktyvi komunikacija socialinėse medijose

Nepaslaptis, jog socialinės medijos yra puiki erdvė reklamai ir prekybai. Itin gausus klientų srautas „Facebook“, „Twitter“ bei „Instagram“ platformose yra pasiruošęs pirkti Jūsų pasiūlytas prekes. Vykdant tikslingą socialinių medijų komunikaciją, nuolat atnaujinant profilį įvairiomis prekių nuotraukomis bei video medžiagomis sulauksite didesnio kliento srauto.